تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وی افزود :امام صادق(ع) به عنوان رییس مذهب جعفری حوزه ی علمیه ی اسلامی در سطح عمیق و وسیع تشکیل دادند و علوم اسلامی را تدریس کردند و در این حوزه، چهار هزار نفر به فراگیری علوم آل محمد(ص) مشغول بودند و حضرت در این زمان، اسلام اصیل را از زیر حجاب تیره و تار اسلام بنی امیه و بنی عباس آشکار ساخت.

حجت الاسلام حجازی در ادامه به موضوع استفاده صحیح از فضای مجازی و تهاجم فرهنگی در بین خانواده ها پرداخت و اظهار داشت:امروزه استفاده از شبکه های مجازی بخش مهمی از وقت و ساعات زندگی خانواده ها و جوانان و حتی کودکان را به خود اختصاص داده به طوریکه افراد برخلاف گذشته به جای تلاش برای برقراری ارتباط و پایبندی به ارتباطات خانوادگی، جذب گشت و گذار در گروه‌ها و سایتهای مختلف می شوند.

رئیس عقیدتی سیاسی دانشگاه دریایی امام خمینی(ره) نوشهربا تاکید بر اینکه ویژگی های فضای مجازی باعث شده گروه های مختلف سنی و جنسی علاقه مند به بهره مندی از آن شوند، گفت: نکته ای که نگرانی ایجاد می کند این است که اگر این تکنولوژی و نرم افزار مسلط بر زندگی افراد شود، آن وقت آرامش و تمام وقت ما را تحت الشعاع خود قرار می دهد و شاید آنچه امروز موجب نگرانی شده، استفاده غیر مفید از آن است.

وی در ادامه گفت: اعتقاد به اصول اعتقادی همچون توحید، معاد و نبوت نوعی تعهد در فرزندان پدید می‌آورد و میزان مصونیت آن‌ها را در برابر یورش فرهنگی بیگانگان افزایش می‌دهد. چناچه اعتلاء و عمق بخشیدن به معرفت و بصیرت دینی و قرآنی، و تحکیم فکری و عملی ارزش‌های انقلاب اسلامی، و مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانه، مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و هست.

وی در پایان سخنان خود گفت:انسان در طول زندگی ممکن است با مشکلات زیادی رو برو شود اما با مهارت و هنر و سبک زندگی دینی می تواند بر همه ی مشکلات غلبه کند، همانگونه که امام جعفر صادق(ع) با وجود تمام گرفتاری ها وظلم، توانست با مهارت دینی زندگی کند و دین مبین اسلام را ترویج دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 11 مرداد 1395 ] [ 14:45 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 2654
بازدید کل : 84221
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->